Loading page...

test

Google Adwords optimalisatie

Wilt u meer uit uw lopende Adwords campagnes halen? Of heeft u het idee  dat u uw budget niet optimaal inzet of dat u simpelweg niet voldoende kennis en ervaring heeft? Dan kan Adwords optimalisatie uitkomst bieden. Door uw campagnes te optimaliseren, zorgt SiteGurus ervoor dat u met minder budget evenveel of zelfs meer bezoekers genereert die ook nog eens beter converteren. In andere woorden, we creëren met minder ‘Adspend’ meer winst.
 

Waarom Google Adwords optimaliseren?

  • U heeft niet voldoende tijd om uw lopende Adwords campagnes goed te onderhouden. Laat staan te optimaliseren.
  • U wilt met minder budget meer bezoekers genereren die beter converteren.
  • U wilt hogere advertentieposities voor hetzelfde of een lager budget.
  • U wilt gebruik maken van onze uitgebreide ervaring.
  • U wilt beter inzicht in de resultaten van uw Adwords campagnes

 

Hoe kunt u Adwords optimaliseren?

Adwords optimalisatie kan op verschillende manieren gebeuren. Het is mogelijk om de inrichting van uw campagnes aan te passen, advertentiesgroepen te splitsen, advertentieteksten te optimaliseren, zoekwoorden aan te passen en uitsluitingswoorden toe te voegen. Daarnaast kunt u kwaliteitsscores verbeteren, Rich Snippets toevoegen, gerichter en op de juiste momentenadverteren in uw doelgroep en aandachtbesteden aan bid management. Vaak leidt een combinatie van deze punten tot de beste verbetering. Omdat het optimaliseren veel tijd kost, kiezen veel bedrijven ervoor deze werkzaamheden uit te besteden.  U kunt SiteGurus hiervoor op verschillende manieren inschakelen.
 

Wat zijn uw mogelijkheden voor Adwords optimalisatie bij SiteGurus?

Handmatige optimalisatie met uitleg: eenmalig
Handmatige optimalisatie: gedurende een afgesproken periode

 

Handmatige optimalisatie door een Google specialist

Heeft u een beperkt aantal Adwords campagnes, advertentiegroepen en advertenties? Dan is het handmatig optimaliseren in de meeste gevallen een goede oplossing.  Een Google specialist van SiteGurus helpt u hier graag bij. U kunt kiezen voor eenmalige of doorlopende optimalisatie. 
Heeft u echter een uitgebreid diensten- en productaanbod en verschillende doelgroepen, dan lopen er vaak vele campagnes. In dat geval wordt het al snel te duur continue een specialist uw Adwords account te laten onderhouden. U kunt er in deze situatie beter voor kiezen Adwords te automatiseren. Geheel of gedeeltelijk.
 

1) Eenmalige optimalisatie met uitleg

SiteGurus kan uw account na een gratis Adwords Quick Scan eenmalig optimaliseren.Daarbij geven we meteen uitleg aan u en uw  medewerkers  waarom we bepaalde zaken aanpassen. Op die manier wordt u direct basaal getraind en kunt u voorlopig door met een beter ingestelde Adwords account.
 

2) Doorlopende optimalisatie

Een andere mogelijkheid is dat wij, wederom na een gratis Adwords Quick Scan, uw account gedurende een vastgestelde periode optimaliseren voor een x aantal uur per maand. U heeft hierbij de mogelijkheid om in eerste instantie te kiezen voor een contractsduur van 6 of 12 maanden. Na het eerste jaar kunt u per maand opzeggen, rekening houdend met een opzegtermijn van 1 maand. U bent zodoende dus erg flexibel.
Het voordeel van doorlopende optimalisatie is dat het resultaat, uw ROI, bijna altijd beter wordt naarmate er gedurende een langere tijd wordt geoptimaliseerd ten opzichte van een eenmalige aanpassing. We kunnen hierbij rekening houden met een door u bepaalde maximale CPA (Cost per Action) zodat u weet wat het optimaliseren u bijvoorbeeld per conversie kost.